dodaj wiadomość | newsletter | kontakt

Gdańsk. Warsztat "Tworzenie Eventów"

Zagadnienia poruszane podczas warsztatu: Po co nam w ogóle eventy, czyli o event marketingu słów kilka. Klasyfikacja eventów. Event to nie tylko sala i catering – o czym jeszcze musi pamiętać organizator?

Wiadomość archiwalna

A A A

autor(ka): Natalia Nietupska

2018-05-24, 08.45

Warsztat odpowiedni dla osób, które:

  • chcą zdobyć lub pogłębić swoje umiejętności w zakresie tworzenia wydarzeń;
  • zajmują się planowaniem eventów w firmie lub same organizują imprezy okolicznościowe;
  • pracują w marketingu lub myślą o pracy Event Managera.

Stworzenie ciekawego, pełnego wrażeń wydarzenia to nie lada wyzwanie! Z pozoru przyjemne zadanie, a w rzeczywistości niezmiernie angażujące i stresujące.

Nie jest łatwo stworzyć event tak, by goście nie wychodzili w trakcie jego trwania. Przygotowanie dobrego wydarzenia wymaga z jednej strony kreatywności, a z drugiej – sprawności organizacyjnej i znajomości pewnych zasad.

Odpowiadasz za tworzenie wydarzeń w firmie? A może sama organizujesz imprezy okolicznościowe? Na tym warsztacie dowiesz się, jak zorganizować zarówno mały, firmowy bankiet, jak i duży jubileusz. Pracujemy na przykładach, by nabytą wiedzę można było przenieść bezpośrednio do działalności zawodowej. Chętnie podzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem!

Zagadnienia poruszane podczas warsztatu:

  • Po co nam w ogóle eventy, czyli o event marketingu słów kilka.
  • Klasyfikacja eventów.
  • Event to nie tylko sala i catering – o czym jeszcze musi pamiętać organizator?
  • Najlepszy i najgorszy czas na event. Procedury eventowe.
  • Przykłady niestandardowych atrakcji eventowych.
  • Dokumenty: brief, agenda, harmonogram, rider, umowa.
  • Budżet. Zmora planistów, czyli oczekiwania vs. budżet. Jak zminimalizować koszty eventu?
  • Sponsorzy, partnerzy, patroni medialni – kiedy i po co?
  • Promocja eventu.
  • Najczęstsze błędy popełniane przy planowaniu i promocji wydarzeń.

WARSZTAT PRAKTYCZNY – tworzenie eventów – każdy z uczestników stworzy własny plan imprezy – wybierze miejsce, dobierze odpowiednie atrakcje i inne składowe eventu w oparciu o podany budżet.

MIEJSCE WARSZTATÓW: al. Grunwaldzka 472, Gdańsk (Olivia Business Centre, budynek FOUR, O4)

DATA: wtorek, 5 czerwca 2018, godz. 17:00 – 20:00

CENA: 340 zł/osoba – KUP BILET TERAZ

ZAPISY: Płatność online – kliknij TUTAJ.

Możesz też napisać do nas na kontakt [at] bizneskochakobiety.pl podając imię, nazwisko i nazwy warsztatów, w których chcesz wziąć udział.

PROWADZĄCA:

Łarysa Wujcik, psycholog biznesu, absolwentka Uniwersytetu SWPS, przez 5 lat prowadziła cykliczne szkolenia dla pracowników korporacji z zakresu profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Od 2012 prowadzi autorskie warsztaty z zakresu komunikacji, zarządzania emocjami i stresem, a także budowania marki, employer brandingu oraz wystąpień publicznych. Od 2012 roku tworzy eventy w ramach Fundacji Ad Fontes i Biznes Kocha Kobiety. Tworzyła również eventy min. dla firm: Staples, Bayer oraz G:S

Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń o szkoleniach i za jakość oferowanych usług.

miejsce: Grunwaldzka Al. 472, 80-309 Gdańsk, woj. pomorskie
data wydarzenia: 2018-06-05
organizator: Fundacja Ad Fontes
adres: Aleja Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk, woj. PM
tel.: 518 640 273, e-mail: fundacja@fontes.com.pl
www: http://www.fontes.com.pl 
Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!

SKOMENTUJ

Uwaga, komentarz pojawi się na liście dopiero po uzyskaniu akceptacji moderatora.


KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy
Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.