dodaj wiadomość | newsletter | kontakt

Warszawa. Szkolenie "Promocja w mediach społecznościowych, jak zjednać sobie ludzi i wywierać wpływ"

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze zaprasza na szkolenie "Promocja w mediach społecznościowych, jak zjednać sobie ludzi i wywierać wpływ budowa i zarządzanie wizerunkiem osoby w mediach społecznościowych". Szkolenie odbędzie się 13 lipca 2018 r. w Warszawie. Udział w zajęciach jest odpłatny.

autor(ka): Marcin Wielgus

2018-05-16, 08.42

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze zaprasza na szkolenie:

PROMOCJA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, JAK ZJEDNAĆ SOBIE LUDZI I WYWIERAĆ WPŁYW BUDOWA I ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM OSOBY W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

Data: 13 lipca 2018, 10:00 - 15:00

Miejsce: Warszawa, ul. Żurawia 43

Cena: 349 zł przy zgłoszeniu do 29 czerwca.

Rabat 10 % dla drugiej osoby z tej samej Instytucji.

Cele szkolenia: Wprowadzenie do zagadnienia budowy marki osobowej ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji i autopromocji w mediach społecznościowych (jak uniknąć błędów i robić to dobrze).

Korzyści ze szkolenia:

  • Uczestnik szkolenia uzyska całościowe spojrzenie na autopromocję w mediach społecznościowych.
  • Pozna narzędzia i techniki odkrywania potencjału własnej marki.
  • Pozna dobre praktyki komunikacji w social media i będzie wiedzieć jak reagować na trudne sytuacje.
  • Pozna najpopularniejsze kanały social media i najbardziej skuteczne techniki promocji treści.
  • Będzie wiedzieć jak zaplanować i zarządzać swoją autopromocję w social media.

Adresaci: Osoby będące reprezentantami organizacji, samorządów, liderzy, osoby odpowiedzialne za promocję osób w social mediach (dział promocji, dział komunikacji, dział PR, rzecznicy prasowi, osoby od marketingu) oraz wszystkich zainteresowanych tematem.

Prowadzący: Z wykształcenia socjolog, zawodowo strateg i konsultant z zakresu marketingu w mediach cyfrowych, mówca i trener, propagator storytellingu i producent video. Pomaga firmom, instytucjom i osobom budować jakościowe relacje ze swoim otoczeniem biznesowym i społecznym, bo wierzy w moc słów i wartość komunikacji. Ponad pięć lat temu założył agencję Social Frame, która projektuje strategie komunikacji, tworzy kampanie i najwyższej jakości content w Polsce. W jej portfolio znajdują się takie marki jak Skanska Polska, RMF MAXXX, Empik, BOŚ Bank, Bytom, sieć hoteli ibis, Region Małopolska i Miasto Kraków. Spełnia się jako wykładowca, prelegent i opiekun merytoryczny dwóch oryginalnych kierunków studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & Content Marketing” i „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych”.

Program szkolenia:

  1. Wprowadzenie do budowania marki osobistej.
  2. Odkrywanie potencjału własnej marki osobistej (+ ćwiczenie).
  3. Poznanie grupy docelowej – narzędzia i techniki.
  4. Typowe błędy i dobre zasady promocji w social media.
  5. Jak rozmawiać w social media? Łatwe i trudne rozmowy (+ ćwiczenie).
  6. Formy obecności i dotarcia do odbiorców na Facebooku:
  1. Profil osobowy.
  2. Strona.
  3. Grupa.
  1. Inne wybrane platformy:
  1. Instagram.
  2. Twitter.
  3. LinkedIn.
  4. Strona www i blog.
  1. Przykłady tworzenia dobrego contentu:
  1. Statusy, notatki i komentarze.
  2. Linki, artykuły i publikacje.
  3. Grafiki, zdjęcia i inforgrafiki.
  4. Video i video live.
  1. Pomocne bezpłatne i płatne narzędzia działaniach w Internecie.
  2. Podsumowanie. Planowanie działań autopromocyjnych:
  1. Analiza potencjału własnej marki.
  2. Tworzenie koncepcji komunikacji.
  3. Dobór kanałów, contentu i technik.
  4. Tworzenie harmonogramu.
  1. Mierzenie i optymalizacja efektów.

Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń o szkoleniach i za jakość oferowanych usług.

miejsce: Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze, Żurawia 43, 00-680 Warszawa-Śródmieście, woj. mazowieckie
data wydarzenia: 2018-07-13
organizator: Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze
adres: Żurawia 43, 00-680 Warszawa-Śródmieście, woj. mazowieckie
tel.: 22 351 93 26, faks: 22 351 93 10
e-mail: biuro@frdl.mazowsze.pl
www: http://frdl.mazowsze.pl 
Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!

SKOMENTUJ

Uwaga, komentarz pojawi się na liście dopiero po uzyskaniu akceptacji moderatora.


KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy
Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.