dodaj wiadomość | newsletter | kontakt

Warszawa. Szkolenie "Google Analytics i Google AdWords dla NGO - dobre wykorzystanie grantu"

Twoje kampanie w ramach Google potrzebują więcej mocy? Chcesz analizować, co dzieje się na stronie internetowej Twojej organizacji? Fundacja TechSoup zaprasza na praktyczne szkolenie z obsługi Google Analytics i Google AdWords. 28 lutego w centrum Warszawy. Udział płatny.

autor(ka): Patrycja Jachna

2018-02-13, 08.48
Google Analytics i AdWords dla NGO

CEL SZKOLENIA: Nauka obsługi oraz rozszerzenie wiedzy o narzędziach Google AdWords i Google Analytics

PROFIL UCZESTNIKA: Przedstawiciel(ka) fundacji, stowarzyszenia lub biblioteki, który(a) potrafi samodzielnie tworzyć kampaniereklamowe Google.

TRENER:

Krzysztof Wroński

Jest certyfikowanym specjalistą Google AdWords. Od 2007 roku specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google, które przynoszą zwrot z inwestycji. Pomaga firmom rozwijać biznes w sieci, przy wykorzystaniu narzędzi marketingu internetowego. Tworzy strategie działań i dobiera narzędzia. Analizuje strony internetowe i doradza jak je ulepszyć, by spełniały swoją najważniejszą rolę - sprzedawały produkty lub usługi. Prowadzi szkolenia z AdWords i z Analytics, m.in. na Akademii Google Partners. Pisze artykuły i występuje jako prelegent na konferencjach branżowych, m.in. na Kongresie Online Marketing, czy semKRK.

PLAN SZKOLENIA:

CZĘŚĆ I: GOOGLE ADWORDS
- Optymalizacja pod kątem zakładanych celów - Optymalizacja słów kluczowych - Optymalizacja reklam

CZĘŚĆ II: GOOGLE ANALYTICS
1. Wprowadzenie do Google Analytics
- poprawna instalacja i konfiguracja Google Analytics
- Interpretacja podstawowych danych i wskaźników
- łączenie z innymi narzędziami (AdWords, Search Console)
2. Konfiguracja celów
- wyznaczenie najważniejszych i trochę mniej ważnych celów witryny
- konfiguracja celów
3. Analiza pozyskiwanego ruchu
- analiza źródeł ruchu
- mierzenie skuteczności działań marketingowych
- odfiltrowanie ruchu spamowego
4. Analiza zachowań użytkowników
- segmentacja użytkowników ze względu na ich zachowania na stronie
- analiza przepływu użytkowników przez stronę
- tworzenie list remarketingowych.
5. Raportowanie
- tworzenie raportów standardowych - tworzenie raportów niestandardowych - udzielanie dostępu innym użytkownikom

CENA SZKOLENIA:

Cena rynkowa*: 1200 zł Cena w Fundacji TechSoup: 399 zł

*podobne szkolenia dla osób indywidualnych lub biznesu

Skąd ta różnica?
W Fundacji TechSoup nie organizujemy szkoleń dla zysku. Cena szkolenia pokrywa wynagrodzenia trenera oraz koszty związane z organizacją spotkań.

SZCZEGÓŁY:

Miejsce: Fundacja TechSoup (Bracka 25, Warszawa)
Data i godzina: 28 lutego 2018 (środa), 09:00-16:00 Cena: 399 zł brutto

REJESTRACJA:

Poprzez stronę: https://googleanalyticsdlango.evenea.pl/

ORGANIZATOR:

Jesteśmy Fundacją TechSoup. Wspieramy organizacje pozarządowe w rozwoju poprzez oferowanie tańszego lub bezpłatnego oprogramowania, sprzętu komputerowego i szkoleń. Więcej informacji: www.techsoup.pl

Maksymalna liczba uczestników to 13 osób, decyduje kolejność zgłoszeń. Zapraszamy!

Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń o szkoleniach i za jakość oferowanych usług.

miejsce: Fundacja TechSoup, Bracka 25, Warszawa,
data wydarzenia: 2018-02-28
organizator: Fundacja Techsoup
adres: Bracka 25, 00-028 Warszawa-Śródmieście, woj. mazowieckie
e-mail: kontakt@techsoup.pl
www: http://www.techsoup.pl 
Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!

SKOMENTUJ

Uwaga, komentarz pojawi się na liście dopiero po uzyskaniu akceptacji moderatora.


KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy
Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.