dodaj wiadomość | newsletter | kontakt

Gdańsk. Warsztaty "Jak być dobrym w komunikacji"

Ludzie a dokładniej grupy społeczne, w funkcjonowaniu których uczestniczymy, to nasze środowisko naturalne. Nie urodziliśmy się komputerem czy smartfonem. Naszym gatunkiem jest człowiek i z nim powinniśmy mieć naturalnie bogate relacje. W praktyce jednak, coraz bardziej stajemy się przysłowiowymi "nerdami" - znawcami rozwiązań technologicznych i mistrzami genialnych pomysłów, którzy nie są rozumiani i sami nie rozumieją innych. Taka jest prawda.

autor(ka): Karolina Kułynycz

2018-01-04, 08.42

Czas to zmienić!

Najlepiej uczyć się na błędach... innych ludzi. Nikt nie lubi wpadek i konfliktów w relacjach międzyludzkich. Jednak wygoda i lenistwo oraz strach przed negatywną samooceną nie pozwalają nam na autonaprawę. Skoro nie mamy motywacji, żeby uczyć się na własnych błędach, a i tak notorycznie podglądamy i kopiujemy zachowania innych.... rozwiązanie nasuwa się samo.

Co to jest komunikacja międzyludzka? To rozmowy z rodzicami, konwersacje towarzyskie i negocjacje partnerskie. To wymiana poglądów na temat gier, seksu, przepicia ale też rozwiązań w pracy albo poczucia własnej wartości. Rozmową zjednujemy sympatyków i komunikujemy swoje kompetencje (np. ubiegając się o pracę lub przyjemności) albo niszczymy relacje z innymi popadając w konflikty i osamotnienie. Komunikację międzyludzką można rozwijać i pielęgnować lub traktować powierzchownie jak relacyjny fast-food.

PROGRAM WARSZTATÓW:
Ogólne zasady komunikacji międzyludzkiej.
1) Rozpoznawanie nastawienia rozmówcy i rola odzwierciedlania
2) Wspólne płaszczyzny porozumienia i zainteresowania
3) Obrazowa argumentacja dostosowana do charakteru rozmówcy
4) Rozmowa prowadzona językiem obopólnych korzyści 5) Używanie w rozmowie pytań zamiast twierdzeń

Czy na pewno wiesz jak Cię widzą inni?
1) Jak dobrze zdefiniować samoocenę?
2) Różnica między samooceną a oceną zewnętrzną.
3) Dlaczego ocena przekazywana werbalnie nie jest miarodajna?
4) Jak nieświadomie tworzymy bariery komunikacyjne? 5) Schematy oceny i uprzedzenia nie muszą być przeszkodą w relacjach.

Na czym polega strategia dobrego rozmówcy.
1) Jak prowadzić rozmowę i jednocześnie ją kontrolować?
2) Jak i po co prowadzimy ciągłą obserwację rozmówcy?
3) Każda rozmowa powinna mieć swój sens, cel i strategię.
4) Twój portret swobodnego mistrza komunikacji międzyludzkiej. 5) Nie bój się konfliktu i konfrontacji - zawsze jest plan B.

HARMONOGRAM:
Trójmiasto
19.01 piątek 19:00-21:00
20.01 sobota 11:00-15:00 21.01 niedziela 11:00-15:00

INFORMACJE I ZAPISY: Maciek – tel. 604 188 117 Karolina – tel. 607 182 797

Umożliwiamy też bezpośredni kontakt z naszym trenerem pod adresem:

Więcej informacji na naszej stronie: www.sawares.eu

Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń o szkoleniach i za jakość oferowanych usług.

miejsce: Gdańsk
data wydarzenia: od 2018-01-19 do 2018-01-21
organizator: Stowarzyszenie Rozwoju Osobistego SAWARES
adres: Niska 1c lok. 44, 81-646 Gdynia, woj. PM
tel.: 609 336 929, e-mail: contact@sawares.eu
www: http://www.sawares.eu 
Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!

SKOMENTUJ

Uwaga, komentarz pojawi się na liście dopiero po uzyskaniu akceptacji moderatora.


KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy
Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.