dodaj wiadomość | newsletter | kontakt

Warszawa. Kurs "Warsztat z funkcjonalności Facebooka"

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze zaprasza na szkolenie "Kurs: Warsztat z funkcjonalności Facebooka ". Szkolenie odbędzie się w dniach 19-20 lutego 2018 r. w Warszawie. Udział w zajęciach jest odpłatny.

autor(ka): Elżbieta Roman

2017-12-20, 08.43

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze zaprasza na szkolenie:

KURS: WARSZTAT Z FUNKCJONALNOŚCI FACEBOOKA

Data: 19-20 lutego 2018, 9:00 - 16:00

Miejsce: Warszawa, ul. Żurawia 43

Cena: 629 zł przy zgłoszeniu do 5 lutego.

Rabat 10 % dla drugiej osoby z tej samej Instytucji.

Adresaci szkolenia: Pracownicy administracji publicznej, instytucji publicznych, Przedstawiciele samorządów lokalnych i organizacji samorządowych, reprezentanci organizacji turystycznych, pracownicy organizacji pozarządowych oraz przedstawiciele lokalnego biznesu: producenci, dystrybutorzy, właściciele firm.

Korzyści ze szkolenia: Uczestnicy nauczą się poruszać efektywnie po bezpłatnych i płatnych możliwościach promocji na Facebooku. Będą potrafili tworzyć angażujące posty w różnych formatach i rodzajach, będą robili grafikę do postów, wydarzeń oraz zdjęcia w tle. Będą umieli nakręcić krótkie video i je przygotować do emisji. Nauczą się jak robić reklamę płatną. Poznają wiele użytecznych narzędzi do codziennej pracy na Facebooku i w social mediach. Poznają Facebooka od podstaw do zaawansowanych funkcji tego narzędzia. Szkolenie będzie miało charakter praktyczny i zostanie przeprowadzone z wykorzystaniem laptopów.

Prowadzący: Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, blogerka z zamiłowania. Doradza w zakresie marketingu online, w szczególności mediów społecznościowych. Przygotowuje strategie marketingowe i prowadzi fan page’e oraz warsztaty dla firm z zakresu funkcjonalności Facebooka.

Program:

DZIEŃ 1

CZĘŚĆ PIERWSZA: OD 9.00-12.00

  1. Różnice między profilem osobistym a stroną na FB.
  2. Zakładanie i/lub uzupełnianie konto firmowe na Facebooku.
  3. Ustawienia strony i ich zmiana zgodnie z potrzebami uczestników warsztatu.
  4. Czemu służy przycisk CTA i jak go wykorzystać?
  5. Jak planować posty, jaki gdzie je udostępniać, jak tworzyć wersje robocze i jak je wykorzystać?
  6. Jak wykonać grafiki przy pomocy prostego program Canva?com i każdy uczestnik wykona swoje cover photo bądź popracuje nad grafiką do posta czy wydarzenia.
  7. Strony z dostępem do darmowych zdjęć, darmowej muzyki.
  8. Tworzenie infografik przy pomocy darmowego programu – easyl.ly.
  9. Jak tworzyć ciekawe posty (karuzela, pokaz slajdów, notatka), ich zastosowanie, zalety i możliwości?
  10. Tworzenie grup i odnajdowanie tych, które mogą nas interesować.
  11. Zalety i możliwości grup (użytkownik/administrator) oraz zasady, jakie w nich obowiązują. Wskazówki prowadzenia grupy + ćwiczenie.
  12. Tworzenie wydarzenia i wykorzystywanie jego potencjału + ćwiczenie.

CZĘŚĆ DRUGA - OD 13.00-16.00.

  1. Zasady, jakimi rządzi się Facebook
  2. Wskazówki jak stworzyć plan komunikacji firmy na Facebooku, każdy uczestnik ułoży swój tygodniowy plan komunikacji.
  3. Jak pisać angażujące posty – typy osobowości, storytelling, elementy przyciągające wzrok + ćwiczenie praktyczne?
  4. Jak czytać statystyki fan page i jak je wykorzystać?
  5. Jak zrobić ciekawy konkurs zgodnie z zasadami FB?
  6. Kilka narzędzi do usprawnienia działań na FB.

DZIEŃ 2

CZĘŚĆ PIERWSZA: OD 9.00-12.00

  1. Jak robić live z urządzeń stacjonarnych i mobilnych?
  2. Jak się przygotować do przeprowadzenia live’a i jak go przeprowadzić?
  3. Zalety video, każdy uczestnik nakręci krótkie video na komórce i nauczy się je montować w jednym z darmowych programów, który ściągniemy na miejscu.
  4. Narzędzie Quik do montażu zdjęć i video w film na urządzeniach mobilnych.
  5. Jak sprawdzić czy Twój klient jest na FB – poznasz narzędzie Audience Insight?

CZĘŚĆ DRUGA - OD 13.00-16.00.

  1. Gdzie pojawiają się reklamy (w tym Messenger)?
  2. Najważniejsze elementy reklamy - przykłady ciekawych grafik/reklam.
  3. Jak wybrać cel reklamowy i zrobić efektywną reklamę zgodnie z zasadami FB?
  4. Zakładania konta reklamowego.
  5. Reklama z celu Zasięg i Ruch w różnych formatach. Omówienie możliwości testowania reklam i budżetu.
  6. Czym jest Pixel FB, gdzie go znaleźć i co to jest remarketing?
  7. Grupy niestandardowych odbiorców oraz grupy podobnych odbiorców.
  8. Na czym polegają posty strony.
  9. Czytanie analizy zrobionych reklam i jak wyciągać wnioski.
  10. Nowości, które pojawią się na Facebooku.

Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń o szkoleniach i za jakość oferowanych usług.

miejsce: Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze, Żurawia 43, 00-680 Warszawa-Śródmieście, woj. mazowieckie
data wydarzenia: od 2018-02-19 do 2018-02-20
organizator: Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze
adres: Żurawia 43, 00-680 Warszawa-Śródmieście, woj. mazowieckie
tel.: 22 351 93 08, faks: 22 351 93 10
e-mail: biuro@frdl.mazowsze.pl
www: http://frdl.mazowsze.pl 
Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!

SKOMENTUJ

Uwaga, komentarz pojawi się na liście dopiero po uzyskaniu akceptacji moderatora.


KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy
Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.