dodaj wiadomość | newsletter | kontakt

Warszawa. Szkolenie "Efektywne formy współpracy z klientem wewnętrznym poprzez nowoczesne metody komunikacji"

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze zaprasza na szkolenie "Efektywne formy współpracy z klientem wewnętrznym poprzez nowoczesne metody komunikacji". Szkolenie odbędzie się 13 lutego 2018 r. w Warszawie. Udział w zajęciach jest odpłatny.

autor(ka): Iwona Matysiak

2017-12-19, 08.48

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze zaprasza na szkolenie:

EFEKTYWNE FORMY WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM WEWNĘTRZNYM POPRZEZ NOWOCZESNE METODY KOMUNIKACJI

Data: 13 lutego 2018, 10:00 - 15:00

Miejsce: Warszawa, ul. Żurawia 43

Cena: 349 zł przy zgłoszeniu do 30 stycznia.

Rabat 10 % dla drugiej osoby z tej samej Instytucji.

Cele szkolenia: Doskonalenie komunikacji wewnętrznej poprzez efektywne formy współpracy z klientem wewnętrznym.

Adresaci: Kadra menedżerska średniego szczebla zarządzania, specjaliści ds. informacji i promocji.

Prowadzący: Prowadzi autorskie szkolenia na temat zarządzania wizerunkiem, public relations, konsultacji społecznych oraz redagowania materiałów prasowych, jak również informacyjno-promocyjnych dla administracji publicznej. Redaktor merytoryczny serwisu Publiczni.pl, redaktor prowadzący miesięcznik "Kadry w Urzędzie" oraz rocznik "Katalog Wykonawcy". Wieloletnia redaktorka w „Gazecie Samorządu i Administracji”. W latach 2006 – 2008 pracowała, jako naczelnik wydziału w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, gdzie zarządzała zespołem specjalistów odpowiedzialnych za promocję prac rządu, w tym obsługę medialną posiedzeń rządu oraz redagowanie strony www.premier.gov.pl. Współpracowała z rzecznikiem rządu oraz rzecznikami ministerstw i urzędów wojewódzkich. Politolog i redaktor z dyplomem menedżera medialnego.

Program:

Moduł 1. Budowanie relacji ze współpracownikami poprzez komunikację.

  1. Kultura organizacyjna urzędu a komunikacja.
  2. Cele komunikacji wewnętrznej.
  3. Zakres komunikacji wewnętrznej.
  4. Funkcje komunikacji wewnętrznej.
  5. Przegląd dobrych praktyk.

Moduł 2. Zadania pracowników w budowaniu przyjaznej komunikacji w urzędzie.

  1. Poziomy i rola komunikacji wewnętrznej.
  2. Bariery komunikacji z klientem wewnętrznym.
  3. System komunikacji wewnętrznej.
  4. Środki komunikacji wewnętrznej.
  5. Warunki skuteczności komunikacji.

Moduł 3. Trening umiejętności komunikacyjnych.

  1. Budowanie wiarygodności i wizerunku specjalisty.
  2. Aktywne słuchanie jako podstawa budowania relacji.
  3. Sztuka zadawania pytań.
  4. Przekonywanie i wpływanie.
  5. Udzielanie informacji zwrotnej.
  6. Komunikacja asertywna.

Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń o szkoleniach i za jakość oferowanych usług.

miejsce: Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze, Żurawia 43, 00-680 Warszawa-Śródmieście, woj. mazowieckie
data wydarzenia: 2018-02-13
organizator: Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze
adres: Żurawia 43, 00-680 Warszawa-Śródmieście, woj. mazowieckie
tel.: 22 351 93 23, faks: 22 351 93 10
e-mail: biuro@frdl.mazowsze.pl
www: http://frdl.mazowsze.pl 
Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!

SKOMENTUJ

Uwaga, komentarz pojawi się na liście dopiero po uzyskaniu akceptacji moderatora.


KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy
Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.