dodaj wiadomość | newsletter | kontakt

Warszawa. Szkolenie "Daj się polubić! Media społecznościowe dla NGO - strategia działań"

Jak używać Facebooka, Instagrama czy Snapchata w swojej organizacji? W jaki sposób budować relacje ze swoimi odbiorcami i wyróżniać się w tłumie? Dowiedz się, jak opracować strategię działań w mediach społecznościowych podczas szkolenia 26 stycznia w Fundacji TechSoup w Warszawie. Udział płatny. Zapraszamy!

autor(ka): Patrycja Jachna

2018-01-10, 07.01
Szkolenie Media społecznościowe dla NGO

CEL SZKOLENIA:

Umiejętność zaplanowania skutecznej komunikacji w mediach społecznościowych w celu docierania do konkretnej grupy odbiorców i budowania z nimi trwałych, pozytywnych relacji, przekładających się na efektywniejszą realizację misji organizacji.

TRENERKA: Katarzyna Wojciechowska

Strategy Planner w Offon Agency i absolwentka studiów podyplomowych Strategiczna Komunikacja Marki na Akademii Górniczo Hutniczej. Prowadzi badania i przygotowuje analizy marketingowe dla klientów agencji - analizy rynku, konkurencji, grup docelowych, konstruowanie person, na ich podstawie budując strategie komunikacji marek. Prowadzi również szkolenia i warsztaty z tej tematyki, między innymi na kierunku Marketing Internetowy na krakowskiej AGH. W pracy wykorzystuje przede wszystkim wiedzę z zakresu marketingu i psychologii konsumenta. Zwolenniczka podejścia omnichannel jako jedynego umożliwiającego spójną i efektywną komunikację trafiającą w potrzeby klienta.

PLAN SZKOLENIA: Organizacja pozarządowa to też marka.

  • Jak stworzyć wyróżniający się wizerunek organizacji – wskazówki poparte przykładami.
  • Jak przełożyć wizerunek organizacji na jej komunikację – unikalny styl i ton.
  • Organizacja funkcjonuje w określonym środowisku – jakie to ma znaczenie dla jej komunikacji?

    Odbiorcą komunikacji nigdy nie są „wszyscy”.
  • Kto angażuje się w działania prospołeczne – segmentacja społeczeństwa, cechy osób zainteresowanych komunikacją organizacji pozarządowych.
  • Motywacje i potrzeby odbiorców komunikacji – jak je wykorzystać w budowaniu relacji.
  • Budowanie persony – dlaczego łatwiej rozmawiać z konkretną osobą.
  • Pozyskiwanie nowych odbiorców – jak do nich docierać w mediach społecznościowych.

    Komunikacja musi realizować konkretny cel.
  • Cele organizacji jako podstawa projektowania komunikacji – jakie cele możemy realizować za pomocą komunikacji w mediach społecznościowych.
  • Jak zaprojektować komunikację w mediach społecznościowych krok po kroku – wykorzystanie insightu konsumenckiego i big idei, konstrukcja bazującej na nich komunikacji.
  • Integracja komunikacji w różnych kanałach – jak uzyskać lepszy efekt, wykorzystując wiele możliwości dotarcia do odbiorcy.

    Nie trzeba być „wszędzie”, trzeba być tam, gdzie są nasi odbiorcy.
  • Potencjał poszczególnych mediów społecznościowych dla komunikacji organizacji pozarządowych.
  • Wskazówki doboru kanałów – jak sprawdzić, gdzie są nasi odbiorcy i gdzie powinniśmy być obecni.

    Media społecznościowe to nie tablica ogłoszeniowa.
  • Zasady tworzenia angażujących treści do mediów społecznościowych – jak ustrzec się przed publikowaniem wyłącznie „bieżących informacji”.
  • Dostosowanie treści do specyfiki kanału komunikacji – dlaczego powielanie tych samych treści w różnych mediach społecznościowych jest błędem.

    Komunikacja w mediach społecznościowych ma swoje zasady.
  • Budowanie i podtrzymywanie bliskich relacji z odbiorcami – jakie działania w tym pomagają.
  • Technikalia, które bywają problemem – gdzie szukać aktualnych informacji o wymiarach grafik, zasadach tworzenia reklam itd.

    Jeśli nie mierzysz wyników, nie wiesz czy osiągasz cele.
  • Wskaźniki pozwalające na pomiar efektywności działań – na co zwracać szczególną uwagę.
  • Narzędzia wspomagające monitorowanie efektywności komunikacji

CENA SZKOLENIA:

Cena rynkowa*: 1020 zł Cena w Fundacji TechSoup: 359 zł

*podobne szkolenia dla osób indywidualnych lub biznesu

Skąd ta różnica?

W Fundacji TechSoup nie organizujemy szkoleń dla zysku. Cena szkolenia pokrywa wynagrodzenia trenera oraz koszty związane z organizacją spotkań.

SZCZEGÓŁY:

Data: 26 stycznia 2017 (piątek)
Czas trwania: 9:00 - 17:00 Koszt: 369 zł brutto Miejsce: Fundacja TechSoup, ul. Bracka 25, Warszawa

W trosce o jak największą efektywność szkolenia i komfort osób uczestniczących, liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

REJESTRACJA: Aby się zarejestrować wypełnij ten formularz.

W czasie szkolenia zapewniamy: kawę, herbatę, wodę, ciasteczka oraz obiad w przerwie (daj nam znać o swoich preferencjach np. diecie wegetariańskiej, bezglutenowej itd). Każda osoba uczestnicząca otrzyma zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu.

Zapraszamy https://www.techsoup.pl/pl/item-details/2191/szkolenie-daj-sie-polubic-media-spolecznosciowe-dla-ngo

Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń o szkoleniach i za jakość oferowanych usług.

miejsce: Fundacja TechSoup, Bracka 25, Warszawa,
data wydarzenia: 2018-01-26
organizator: Fundacja Techsoup
adres: Bracka 25, 00-028 Warszawa-Śródmieście, woj. mazowieckie
e-mail: szkolenia@techsoup.pl
www: http://www.techsoup.pl 
Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!

SKOMENTUJ

Uwaga, komentarz pojawi się na liście dopiero po uzyskaniu akceptacji moderatora.


KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy
Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.